martes, 29 de enero de 2008

Que nos quiten lo bailao

La història del dilluns va acabar amb Peter Sarsterdt. Abans, vam passar per una tarda sense descans i per un informatiu emès molt dignament. Així que ens mereixíem el premi de submergir-nos entre les crispetes del cinema i disfrutar de The Darjeeling Limited amb uns quants mítics.

Però comencem pel començament. La meva jornada va iniciar-se a les 10 del matí amb un reportatge digital de La Rambla a taller de fotografia, i va continuar a les aules d'edició d'AVID, on vam acabar la nostra peça. Sense temps per dinar vam anar al taller de televisió per emetre el segon informatiu, en el qual vaig fer de regidor, encara que algú em fes boicot als crèdits. Una feina automatitzada que no permetia marge de lluïment ni tampoc de deslluïment. Així vam arribar al final del primer acte de dilluns, un acte que va durar 10 hores però que he resumit en 6 ratlles. En canvi, em quedo amb el segon acte, que es mereix més de 6 línies però que no apareixerà en aquest bloc per la seva nul·la relació amb el taller de televisió. Oh! Champs-Élysées.

Valoració informatiu 2 (Qui m'entengui que em compri): Seguim aprenent. Ja parlem de full d'script, cremats, desenfocs, declas, peces, VTR's, ENG's com si fóssim el fruiter del súper venent figues, alvocats o aranges grogues. Els presentadors ho van fer de cine (o d'informatiu). En Jordi amb el seu moreno paleta cubano i la Laura amb el maquillatge de 18 euros han estat molt ferms durant tota la transmissió. De cara al tercer informatiu hem de ser optimistes, que tot i que ahir alguns veien molts "negres" i d'altres pocs "blancs", seguim millorant. Ja en van 2, i com diu algun mític, "Que nos quiten lo bailao".

1 comentario:

Anónimo dijo...

pero amb lo bé q vius no et pots queixar...tens dies de festa blablabala...les aranges grogues estan de moda, ho sabies?

Oh! Champs-Élysées :P