viernes, 29 de febrero de 2008

Ja tenim Magazín


A la foto, el moment que estaré més aprop de guanyar un Oscar a la meva vida. La imatge és del rodatge del magazín, que a falta d'unes horetes d'Avid, ja tenim enllestit. Ara, només ens queda l'especial eleccions, i és just en aquest moment que me n'adono que això s'acaba. De fet, ahir en Toni ens va declarar aptes, o dit d'una altra manera, ja tenim un 5. És ara quan començo a valorar les hores extres del taller, i tot el que hem après. Però no cal posar-se sentimentals encara, que tenim un especial eleccions per davant, i s'ha de "clavar".
1 per 1 del magazín: (diplomàtic com sempre)
  • Montse Rosell (Màgica): Estic pensant de trucar al tarot per demanar consell.
  • Jordi Pueyo (Camaleònic): D'horoscopista disfressat a cambrer de bar elegant.
  • Núria Vega (Ochentera): La investigadora privada havia sortit de "Noche de Fiesta".
  • Núria Meléndez (Freak): És l'autora de la recopilació més freaky de la història de la música.
  • Raül Calàbria (Avidtual): Es rumoreja q s'ha muntat un llit a les aules d'Avid i viu allà.
  • Joan Sitges (Desconegut): Era ell? No em puc creure que pugui arribar a fer tanta por, en Joan.
  • Jordi Carbonell (Actoràs): L'academia de cine de Hollywood s'està plantejant nominar-lo als Oscar 2008.
  • Mar Camón (Provocativa): Sort que en Toni no ha vist la seva peça, perquè hagués posat el trianglet vermell al magazín, per avisar que no era apte per menors de 18 anys.
  • Anna Rueda (Botxí): No deixa "titella amb cap" (Gran traducció).
  • Laura Fraile (Recordwoman): Li van donar el cronòmetre i va batre tots els rècords.
  • Núria Segura (Moderna): Al "tantu" amb las declas de la senyora "Calafat" en el seu reportatge.
  • Xènia Berta (Remeiera): Entre els alls pel mal de cap, les castanyes per la ressaca i la pastanaga pel mal de peu, m'ha fet semblar una amanida.
  • Margalida Bonnin (Capdal): Aquesta noia s'ha deixat anar. És l'estrella de la careta del magazín. Quiero ser cutre!!
  • Julie Maronda (Arguiñano): No sé si la cuina per estudiants em fa venir molta gana...
  • Sònia Oquendo (Popular): El paper de mare li va "que ni pintat" (segona gran traducció), a la nostra Sonieta, a qui cal beatificar perquè dedica moltes hores al taller malgrat estar segrestada pels Polanco Boys.
  • Antoni Esteve (Precís): Va saber donar canya quan calia. Òbviament, tampoc se li va escapar un "buenu" d'en Raül.
  • Josep Lluís (Omnipresent): És evident que sense aquest home no hi hauria magazín. La meva teoria és que hi ha 3 Josep Lluïsos, perquè de sobte està arreglant el so i a l'hora provant la il·luminació. I a sobre fa fotos!

I acabo fent inventari de la meva aportació al magazín. A part de realitzador, em podreu veure en l'entrevista a la dona invisible i participant en el concurs de pollastres amb una sobreactuació digna d'Anna Obregón. També vaig fer el reportatge de Los López conjuntament amb en Raül, i la careta d'inici del magazín, que vam utilitzar per fer els crèdits finals. Moltes hores de feina, però que tornaria a fer encantat de la vida. Ja friso per veure el "nostre" magazín.

3 comentarios:

Anónimo dijo...

veig expressions utilitzades x mi :$ buuuapuuuh!

Marcos dijo...

Buapuuuh?? Potser és el més bonic que m'han dit mai!

Unknown dijo...

Gràcies pel comentari Marcos!