lunes, 11 de febrero de 2008

Ja en van tres!

Ni tostón, ni amb mala llet. El tercer informatiu ja està fet, amb peces molt millorades. L'únic problema és que m'he quedat mig sord de l'orella dreta després d'estar escoltant l'olla de grills que hi havia a l'aula de (des)control. Però no us preocupeu per mi, que de mica en mica aniré recuperant l'audició.

Però parlem de la meva participació en l'informatiu. Primer error: Pensava que fer l'apunt era una peça d'opinió, i això he fet, opinar. El problema és que resultava que havia d'interpretar una notícia, però com a tots als qui vaig preguntar em van dir que donés el meu punt de vista, jo els vaig creure. Segon error: He fet una improvisació barroera, i m'ha costat reaccionar quan no ha entrat el vídeo, tot i que els companys, molt pilotes ells, m'han jurat i perjurat que ho he fet molt bé. Gràcies macus. Tercer error: No era ni marroquí, ni cubà, encara que ho aparentés, però això ja és una altra història.

I de la resta de classe farem un recull dels comentaris de la premsa de demà sobre tots, així per riure:

  • Raül Calabria (Perdut): No jugava a la seva posició habitual.
  • Laura Fraile (Mudada): Quins barrets que ha fet a la connexió!
  • Jordi Carbonell (Pixaner): Primer home del temps que parla de fenòmens orinaris.
  • Núria Segura (Insegura): Insegura durant l'emissió, solvent prèviament.
  • Núria Vega (Atrevida): Standup novedós, i bona locució.
  • Núria Meléndez (Autoinfravalorada): Sense atrafegar-se amb el trànsit.
  • Julie Maronda (Desasistida): No va tenir prou suport.
  • Xènia Berta (Espontània): Va voler aparèixer a l'informatiu com fós.
  • Margalida Bonnín (Investigadora): Sherlop Holmes es va reencarnar en ella.
  • Joan Sitges (Torero): Coincideixo amb el professor. Rígid però torero.
  • Mar Camón (Seriosa): Va controlar la situació amb molta seriositat.
  • Jordi Pueyo (Abrigat): Amb els seus gestos no va aconseguir entrar en calor.
  • Montserrat Rosell (Entrenada): No va esperar a l'últim tren per fer una bona peça.
  • Sònia Oquendo (Relativitzadora): Va començar badallant i va desacreditar als estudiants. Entremig molt bé.
  • Anna Rueda (Aparcada): La zona blava no va ser obstacle per ella.
  • Antoni Esteve (Comptable): Quina manera de comptar "buenus" i "no sés"!!
  • Josep Lluís (Recuperat): Va tenir una presència testimonial. Aviat farà més fotos.

No hay comentarios: