lunes, 7 de abril de 2008

Retorn al món real



Abans de començar les pràctiques era necessari recarregar piles. El viatge a Granada ens ho ha permès. Malgrat el desgast, els tres dies de "Testimonios" i combos xistosos han ajudat per poder afrontar els propers mesos amb l'energia a tope. Hem rigut, hem tapejat, hem discutit, hem begut, i en definitiva, hem gaudit de la vida.





Avui he tornat al món real. Visita a Lavínia amb la Laia i la Sònia, on en Toni Esteve ens ha rebut en el seu imperi mediàtic digne de la Roma de Juli Cèsar. Atlas-Telecinco, Cuatro, la CNN... i la cuina de l'Isma! Després hem visitat BTV per conèixer les instal·lacions i el seu funcionament. Gent molt jove i molt maca. Això pinta bé. Després he conegut els meus companys de la secció d'esports. Petita xerrada amb en Carles Molet, que m'ha explicat quina serà la meva feina. M'agrada. No crec que em costi agafar el rodatge.



Demà comença l'aventura. Sortirem a grabar l'entrenament de l'Espanyol. Més mític no pot ser. Esto es pa' mear y no echar gota!

1 comentario:

Anónimo dijo...

panoràmiques ieeeaaAAH!