jueves, 6 de marzo de 2008

L'inici de la fi


Ja tenim la llista de mitjans que ens ofereixen poder treballar gratis durant 3 mesos. Dos folis i mig de Word amb gairebé un centenar de possibilitats per triar. Preveient la dificultat de la meva selecció, he optat per anar descartant. Gabinets de premsa, descartats. Premsa, quasi tots descartats. Noves tecnologies, la majoria descartats. Ara ja queden menys, i els aniré descartant mica en mica. Això de ser becari serà més complicat del que em pensava.
A la tarda, he fet una sessió de màrqueting amb en Toni durant la meva tutoria personalitzada. La conclusió que n'extrec és que m'he de saber vendre i que si hi poso ganes, no m'ha de faltar treball. Així que optaré per l'aplicació del "product placement", una mena d'estratègia publicitària que consisteix en exposar el producte en sèries de televisió o pel·lícules (Passejar-se per alguna televisió o productora també es pot considerar com un product placement, oi?). Suposo que d'aquesta manera podré fer-li un gol a algun mitjà perquè em contracti.


Ara ja només ens queden dos dies de classe, i la veritat és que trobaré a faltar el nostre equip de tele, les hores d'Àvid i les emprenyades conjuntes. També se'm farà difícil no sortir a grabar notícies i redactar-les, planificar els informatius i, en definitiva, ser els amos i senyors de la nostra pròpia televisió. Em queda la sensació que ens han posat un caramel a la boca i només ens l'han deixat saborejar uns segons. Però estava tan bo, que m'agradaria disfrutar-lo del tot.

3 comentarios:

Xènia Berta dijo...

Marcos, no podies ser més gràfic.

Marcos dijo...

El gol t'ha encantat Xènia. Ho pots ben dir.

Anónimo dijo...

més xulu no podries ser. fliiipaaaat aprèn a jugar a cartes!