sábado, 15 de marzo de 2008

El final del principi



El taller de televisió ha acabat. És la culminació del pròleg del llibre que tot just hem començat a omplir. En aquestes 10 setmanes que ha durat l'assignatura, hem començat a conèixer la maquinària televisiva en profunditat. Ara ja tenim més opcions per poder-nos llançar a la piscina del món laboral sense acabar fent un "planxasso". Està clar que encara no som capaços de fer un salt amb tres tirabuixons i dos mortals invertits abans d'entrar a l'aigua sense esquitxar ni una gota, perquè això requereix anys de pràctica. I és per això que la meva primera opció per fer les pràctiques és BTV, perquè m'ha començat a fer patxoca la tele, i perquè si m'agafen estic segur que em deixaran tirar-me sovint a la piscina. Ara només falta esperar per saber si m'adjudiquen la plaça.

No hay comentarios: